ελληνικη λογοτεχνια / κριτική

Νοέλια – η Προφητεία του Μαύρου Ρόδου

της Αλεξίας Παπαγερά

Τίτλος: Νοέλια – η Προφητεία του Μαύρου Ρόδου
Συγγραφέας: Μαρία Στεφάνου
Εκδόσεις: Πηγή

Ήθελα από καιρό να το διαβάσω και χαίρομαι που επιτέλους το πήρα στα χέρια μου και τώρα μπορώ να σας μιλήσω γι’αυτό!

Περίληψη:

*Γεννημένη πριγκίπισσα, προορισμένη να γίνει βασίλισσα, με όλα τα σημάδια χαραγμένα στην ψυχή και στο κορμί της να προδικάζουν τη μοίρα της, η Νοέλια οδηγείται στα δεκαοχτώ της χρόνια στο κάστρο του Μαύρου Ρόδου για να παντρευτεί τον βασιλιά Γκάμπριελ και να εκπληρώσουν μαζί μία αρχαία προφητεία φέρνοντας στον κόσμο τον διάδοχο που θα γίνει ο προάγγελος της ειρήνης και της ισορροπίας.

Σύντομα, η Νοέλια αντιλαμβάνεται ότι τίποτα δεν είναι όπως της το έχουν υποσχεθεί και νιώθει σα να έχει απλά μεταφερθεί από το ένα χρυσό κλουβί στο άλλο. Μοναδικό φως στο σκοτάδι της, η συντροφιά του προσωπικού της αξιωματικού Φιλίπ Ντελαμπέρ τον οποίο ερωτεύεται παράφορα, δίχως να γνωρίζει πως κι εκείνος είναι κρυφά ερωτευμένος μαζί της χρόνια ολόκληρα από ένα και μοναδικό της πορτραίτο

Αντιμέτωπη με τους χειρότερους εχθρούς της, θα αμφισβητήσει τη μοίρα της και θα παλέψει με όσους θα σταθούν εμπόδιο στις βουλές της καρδιάς της. Θα είναι άραγε η αγάπη η λύση του αινίγματος; Με τον αγαπημένο της Φιλίπ στο πλάι της θα κληθεί να το ανακαλύψει.*

Πριν μιλήσω για το περιεχόμενο θα ήθελα να σταθώ λίγο στην έκδοση. Κρατώ στα χέρια μου ένα εντυπωσιακό βιβλίο, με υπέροχο εξώφυλλο, άψογη ποιότητα χαρτιού και με στολισμένη  την κάθε σελίδα του. Για την τόσο προσεγμένη δουλειά τους λοιπόν πρέπει να συγχαρώ τις Εκδόσεις Πηγή.

Η ιστορία της Νοέλια και του Φιλίπ είναι τόσο ρομαντική και τόσο τραγική ταυτόχρονα που θα μου μείνει αξέχαστη. Οι άψογα δομημένοι χαρακτήρες χόρευαν στο μυαλό μου ακόμη και όταν σταματούσα να διαβάζω. Η παραμυθένια γραφή της Μαρίας Στεφάνου κυριολεκτικά με συνεπήρε, με αποτέλεσμα μέσα σε δύο μέρες που μου πήρε να το τελειώσω, να έχω αμελήσει αρκετές άλλες υποχρεώσεις μου προκειμένου να μην το αφήσω απο τα χέρια μου. Δράση, έρωτας, κίνδυνος, φανταστικά πλάσματα, εχθροί που παραφυλούν, μυστικά σκοτεινά όσο η νύχτα και μια ανεκπλήρωτη προφητεία θα σας κρατούν συντροφιά μέχρι να φτάσετε στην τελευταία σελίδα. Όσο και να σκέφτομαι δεν μπορώ να γράψω κάτι αρνητικό. Ίσως μόνο το γεγονός ότι σε ένα-δύο σημεία, η παράλληλη αφήγηση τροφοδότησε την ανυπομονησία μου τόσο που φλέρταρα με την ιδέα να προσπεράσω μια-δυο σελίδες για να μάθω την συνέχεια. Κάτι που φυσικά δεν έκανα γιατί αντιλαμβάνομαι την χρησιμότητα του να δούμε και την άλλη πλευρά του νομίσματος. Περιμένω με αγωνία το δεύτερο μέρος, το οποίο ελπίζω να φτάσει σύντομα στα χέρια μας!

ΥΓ. Ευχαριστώ θερμά την συγγραφέα μου χάρισε τα βιβλία της και της δηλώνω πως, όπως πάντα άλλωστε, δεν θα μπορούσα να είμαι περισσότερο ειλικρινής στην κριτική μου.

Καλή σας ανάγνωση!

librarytales_banner

Σχολιάστε

