παρουσιασεις βιβλιων / βιβλια που εγιναν ταινιες / ξενη λογοτεχνια

Hunger Games

Βρέθηκαν στα χέρια μου τα 3 βιβλία Hunger Games… Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσουν πολύ τα βιβλία φαντασίας. Τα συγκεκριμένα περιέχουν πολύ περιπέτεια, δράση και ένα πολύ τρυφερό ερωτικό τρίγωνο! Η πρωταγωνίστρια Katniss Everdeen μπαίνει σε μα κατάσταση «επιβίωσης» αρχικά για να σώσει την αδερφή της σε μία αρένα μετά από μία διαλογή… Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες και να σας χαλάσω την ιστορία… Ο σκοπός μου είναι απλά να τα προτείνω στους λάτρεις τους είδους…

imagesby Emma Pap
4 thoughts on “Hunger Games

  1. Λατρεύω τους Αγώνες Πείνας! είχα το πρώτο βιβλίο στη βιβλιοθήκη μου για περισσότερο από ένα χρόνο και δεν το διάβαζα από αντίδραση για όλο το hype … Το έπιασα πέρυσι το καλοκαίρι επειδή δεν είχα τίποτα άλλο να διαβάσω και κόλλησα!!! Με δυο φίλες μου λιώσαμε όλη την τριλογία μεταξύ αντιηλιακού και μοχίτο!

  2. Επειδή έχω ακούσει τόσα καλά για τα βιβλία θέλω πολύ να τα διαβάσω. Αυτό που με σταματάει είναι το γεγονός ότι είναι εθιστικά και νομίζω ότι αν ξεκινήσω με ένα θα θέλω να τα διαβάσω όλα (για τον ίδιο λόγο συνεχώς αναβάλλω το Game of Thrones).

Σχολιάστε

